V aktualni Grazii o prijateljstvu med spoloma

Medtem ko že intenzivno razmišljam o tem, kaj boste lahko brali čez poletje v dvojni številki Grazie (avgust-september), lahko vi pri vašem najljubšem prodajalcu časopisov in revij kupite julijsko številko Grazie, v kateri pišem o prijateljstvu med moškim in žensko. Kratek odlomek:

Ne vem, mogoče gre za to, da sem odraščal pred blokom, kjer so mojo družbo sestavljale predvsem sovrstnice, ali tudi to, da sem končal v kulturnem fohu, ki je precej feminiziran; toda sam sem imel v življenju kar nekaj zelo dobrih prijateljic in to se mi nikoli ni zdelo kaj posebnega ali posebej težkega. Je pa mogoče tudi res, da razmišljam z ono glavo, ki jo imam na ramenih, in da zame spolnost nikoli ni bila v samem središču nobenega odnosa. Izredno pomemben, eden ključnih delov ljubezenskega odnosa, to že, a ne njegovo gravitacijsko središče; naj pravi ali kvazi-psihoterapevti, psihoanalitiki in kar je še teh rečejo karkoli. A se mi kljub temu to, da se pol ure pogovarjam z žensko na čaju in pri tem niti enkrat ne pomislim na to, kako bi ji zlezel med noge, ne zdi nek poseben civilizacijski dosežek za strejt predstavnika moške vrste. In daleč od tega, da bi si mislil, da sem edini. Ali da sem zaradi tega kaj manj moški, karkoli že naj bi to pomenilo.

Poleg tega pa sem odgovoril tudi na nekaj vprašanj v zvezi z otroško oziroma mladinsko književnost za obsežnejši članek Katarine M. Bajt: Pravljice kot ogledalo družbe (na desni spodnji fotografiji spodaj; avtorica vseh čudovitih fotografij je enako čudovita M. M.).

Hvala za branje in nakup!

Imaš mnenje?

