Zamuda, lenoba, kaos

Toliko stvari  se je zgodilo vmes, da skoraj ne vem, kje začeti … Kot mnogi veste, sem lani z avgustom nastopil z redno službo urednika na Cankarjevi založbi. To me je ujelo precej nepripravljenega … Predvsem sem se pa moral takoj zakopati v delo in tega ni bilo malo, celo zame, ki sem vajen delati. Na blog oziroma svoje vzporedno delo ves ta čas nisem pozabil, samo da nekako nisem imel energije in moči sproti objavljati, kaj vse sem pisal in počel vmes. To pa nikakor ne pomeni, da vsega tistega nisem počel z velikim veseljem in da se v zadnje pol leta niso dogajale velike reči. Velike. Reči.

Zdaj sem se počasi že ujel v novi službi in privilegij praznikov izkoriščam, da se ujamem tudi na tem področju – tako da bom v teh dneh objavil vse za nazaj, kolikor se bom zmogel spomniti; obenem pa bom objave tukaj izkoristil tudi za opozarjanje na to, kaj počnem v Cankarjevi založbi, svoji sanjski službi. Potem bojo sledile še objave celotnih člankov, od takrat, ko sem jih nehal objavljati, do nekako leta 2016. Če ste torej naročeni na blog, se že vnaprej opravičujem, ker bo danes veliko opozoril na moje objave. In če ste naročeni na blog, ker ste želeli biti sproti opozorjeni na vse stvari, ki jih počnem, se opravičujem še enkrat, ker tega dolgo obdobje nisem počel. Se bom potrudil, da bom v prihodnje znova ažuren in upam, da se zaradi tega spet lažje kje ujamemo – bodisi v živo bodisi med stranmi časopisov, revij ali knjig ali na spletu.

Hvala za potrpežljivost.

Aljoša

Imaš mnenje?

