V trafikah je majska Grazia

Že nekaj časa je v trafikah tudi majska izdaja revije Grazia. V tokratni redni kolumni pišem o svoji bradi oziroma manku nje, o fizičnih in psiholoških spremembah.

Kratek odlomek:

Še bolj kot fizične metamorfoze so zanimive tiste duševne. Teh ni mogoče doseči preprosto z nekaj potezami žiletke ali škarij parkrat na leto. Moja učiteljica iz osnovne šole mi vsakič, ko se srečava na kakšni prireditvi, ki jo vodim, pove, da ne more verjeti, da sem jaz tisti sramežljivi, vase zaprti Aljoša, iz katerega je bilo treba s klešči vleči vsako posamezno besedo in ki je svoj pogled ves čas trdo upiral pred svoje noge, kot da bi se že pripravljal na cvetočo kariero lastnika verige salonov za pedikuro. Še vse tja do prvega ali drugega letnika gimnazije sem bil sramežljiva siva miška in po resnici povedano še danes pretirano ne maram nastopati v javnosti, se pojavljati pred kamerami, pozirati za fotografije in sploh udeleževati drugih podobnih obredov kraje duš. Še najraje delam to, kar počnem zdaj: napišem in oddam tekst, pa imam potem svoj mir. Toda moja delovna pot me je prisilila v prilagoditev. Po eni strani samo od samotnega udarjanja po tipkovnici ne bi mogel preživeti, po drugi strani sem sčasoma tudi nekoliko vzljubil dinamičnost živega stika z ljudmi, pogovor, energijo občinstva. Pravzaprav pa je tisti kos nemira pred javnostjo, odpora do nastopanja danes prej v pomoč kot v oviro. Ker se zaradi tega, zaradi svoje sramežljive narave vsakič podrobno in zavzeto pripravim na vsak posamezni nastop in želim stvar vedno izpeljati, kolikor se le da najbolje; da se učim iz svojih napak in da redno evalviram svoj nastop. (Čeprav bi se finančno najbrž res še najbolj splačalo odpreti verigo salonov za pedikuro.)

Vabljeni k branju in nakupu!

Imaš mnenje?

