Kritika knjige “Upogib časa” Leonore Flis v Literaturi

Poštar mi je danes prinesel še svežo 298. številko revije Literatura. V njej je med drugimi imenitnimi teksti tudi moja kritika žanrsko hibridne knjige kratke proze Upogib časa Leonore Flis (LUD Literatura, 2015). Gre za mojo prvo kritiko, objavljeno v Literaturi, na kar sem kar malček ponosen.

V njej sem med drugim zapisal:

Opisana hibridnost žanrov in zvrsti sama po sebi ni problematična, prej obratno, toda kar se v tem in v precejšnji večini besedil, zajetih v knjigo, dogaja, je sopostavljanje in prepletanje registrov in razpoloženj, ki ne grejo vedno dobro skupaj. Poetični literarni jezik pada v publicistične, sentimentalne in prenapete opise, včasih kar iz povedi v poved; refleksija se izgublja v votlem, kolumnističnem intelektualizmu, ki ne pušča dosti prostora večpomenskosti. Medtem se na vsebinski ravni dogaja ravno obratno in so diskurzivni, razmišljajoči elementi pripovedi preveč na silo, včasih kar post festum pripeti na sicer pretežno biografsko, anekdotično dogajanje.

Vabljeni k branju in seveda nakupu!

Imaš mnenje?

