29. 11. o hitri prehrani, 31. 12. o silvestrovem

Zadnji dnevi novembra so bili precej hektični, tako da sem tudi samo pozabil na Večerovo mesečno kolumno in si hodil iskat časopis šele naslednji dan. Z Normo Bale sva takrat pisala o hitri prehrani – sam sem skušal predvsem osvetliti lastno hinavščino v zvezi s tem (odlomek imate spodaj). Ker sem tole kar precej zamudil, pa že zdaj opozarjam, da sva z Normo na vrsti za zadnjo kolumno tega leta – nedeljska izdaja Večera bo decembra izjemoma izšla v četrtek 31. 12., na silvestrovo – kar je tudi najina tema. Se beremo takrat.

Odlomek, malo daljši zaradi konteksta, iz novembrske kolumne:

Hitre prehrane ne jem. Ker povečini ni zdrava. Ker pogosto ni dobra. Ker je velik onesnaževalec in ima neredko prste vmes tudi pri nehumanem ravnanju z živalmi. Ker je prehranjevanje del kulture in kultura ne more biti nekaj hitrega, nekaj, kar se dogaja mimogrede, o čemer ni treba niti malo razmišljati. Hitre prehrane ne jem, ker ni v skladu z mojimi prepričanji in ker sem moralno trden človek.
No, včasih se pregrešim. Ampak doma samo tiste redke sobotne večere, ko se dobimo s kolegi v mestu, pa spijem kakšno pivo več. Zmeraj začnem istočasno, ko začutim alkohol v glavi, čutiti tudi veliko kepo praznine v želodcu, ki jo lahko napolni samo nekaj mastnega in sočnega. Pa ni važno, ali je to piščanec, krava, svinja ali žrebe. Pa ni važno, če mi zraven dajo sedem papirnatih brisač, pa če me trikrat preslišijo, ko rečem, da je »za tukaj« ne »za sabo« (kot jim piše na tabli – kot da izguba morale pomeni nujno tudi izgubo slovnice), ter mi zapakirajo še v škatlo in ovijejo s celofanom. To pač alkohol naredi človeku. Nekateri postanejo cmeravi (jaz sem včasih), nekateri postanejo agresivni (še nekaj let nazaj se je dogajalo tudi meni), jaz pa lačen džank fuda.

 

Sicer pa o decembrski kolumni razmišljam predvsem v tej smeri: silvestrovo = Silvestrski poljub = Alfi Nipič = star koledar & novo leto = ognjemet in petarde = metanje denarja v zrak = nov koledar.

Imaš mnenje?

