Danes na PeTv na kavi in v Mariboru v živo

Kot sem pisal že v ponedeljek, sem danes skorajda istočasno gost v televizijski oddaji in na pogovoru.

Za tiste, ki na televiziji lovite ptujsko lokalno televizijo PeTv: Danes je na sporedu prva letošnja oddaja Povabilo na kavo. Začne se ob 18.20 in konča ob 19.05, ko je na sporedu ponovitev prispevka Kako so kuhale naše babice pri Svetem Vidu, kar se zdi povsem ustrezno nadaljevanje večera, po tem ko se človek enkrat več naposluša kulturnika, ki v tričetrt ure obupava in se navdušuje nad praktično isto situacijo. Plus, sedeti sem moral sicer kar se da na miru, ampak sem statiko nadomestil z mahanjem z rokami in grimasami. Vabljeni k ogledu!

Tisti, ki vas ne zanima, kako sem začel pisati, čemu še stalno vztrajam pri tem in kdaj bom nehal; in lahko obenem v dokaj kratkem času locirate nedvoumno postavljeno tablo za Maribor, pa ste vabljeni v Salon uporabnih umetnosti, kjer bom že dvajset minut prej, ob 18h, gostoval v ciklu pogovorov, naslovljenih z Mlade glave mislijo. Napoved dogodka imate tukaj. Organizira jih Tadevž Ropert, vodi pa Aljaž Jelenko. Ta debata bo bolj družbeno-politična, zato ste vabljeni tudi tisti, ki že dolgo niste imeli priložnosti, da bi se pošteno zadrli “Komunajzar! Zaradi takih, kot si ti, smo še vedno v tranziciji!”. Ali pač: “Buržuje na vile!”. Ali tudi: “Lahko grem na stranišče?!” Skratka, zelo sem vesel, da je nekdo pomislil, da bi lahko imel kaj povedati, in prepoznal, da sem po srcu še zmeraj mlad. Zdaj rabim samo še koga, ki bi prišel to poslušat. Prav prisrčno vabljeni!

1 Comment

Imaš mnenje?

