Naporen teden?

Danes bom samo na hitro opozoril na to, kje me lahko ta teden berete, srečate, vidite ali poslušate. Več o vsakem posameznem dogodku pa ob svojem času – kot zmeraj.

In sicer:

– Danes zvečer bom gost podcasta Glave, kjer se bom z Boštjanom Gorencem – Pižamo, Anžetom Tomićem in Matevžem Luzarjem pogovarjal o Štoparskem vodniku po galaksiji Douglasa Adamsa oziroma o parodijah na z-f filme. Izjemno počaščen, da sem bil povabljen, ker sem poleg Adamsa oboževalec tudi Apparatusovih stvari. (Mar nismo vsi? Če nismo, dajte čekirat.) Seveda izdatno javim, ko bo pogovor objavljen.

– Jutri zjutraj bi morala biti v Delovih Književnih listih objavljena moja recenzija romana Sreča ni popolna katalonskega avtorja po imenu Vicenç Pagès Jordà.

– V sredo naj bi bila na PeTv ob 18.20 predvajana oddaja Povabilo na kavo, v kateri sem bil gost. S Stanko Krajnc Letonja sva se pogovarjala predvsem o mojem pisanju, razmerah v kulturi, razmerah (v kulturi) na Ptuju. Žal nisva prišla do tistih aktualnejših vprašanj o literarni kritiki ipd., za kar je kriva – kaj pa drugega – moja gostobesednost.

– Skoraj istočasno, v sredo ob 18h, bom gost tokratne izdaje cikla pogovorov Mlade glave mislijo v Salonu uporabnih umetnosti v Mariboru. Prva stvar, ki jo bom povedal, bo seveda ta, da se sam sebi ne zdim več tako mlad, ampak to tako ali tako povem vedno, a ne?

– V četrtek počivam od sebe. Počijte tudi vi.

– V petek bo pa menda iz tiskarn prišla tudi nova Grazia. V tokratni kolumni sem se razburjal nad pešci. Mi je pa pravkar pomočnica urednice pisala in me prijazno opozorila, da sem pozabil na mamice z vozički. Le kako sem lahko?! Sovražim mamice z vozički …

To bo menda to. Bom skušal javljati sproti in ažurno za posamezni dogodek, ampak ker ne vem, kako bom s časom, javljam tukaj pregledno in vnaprej …

2 Comments

Imaš mnenje?

