Nova Grazia, nova kolumna

Zunaj je že tudi nova, novembrska Grazia, tokrat posebna pink številka (Številka, ki dela “pink”?), v njej pa, kot vsak mesec, moja kolumna. Tokrat o gilti pležrsih, v mojem primeru so to šund stripi. Pa v vašem?

Za pokušnjo (Hudo pokušnjo?):

A s tem smo se verjetno že bolj približali pravemu razlogu, zakaj šund stripi pri meni niso samo pležr, ampak tudi gilti. Ker živimo v letu 2014, ko sta koristnost in produktivnost največji vrednosti. Ko je delo vredno samo toliko, kolikor denarja dobiš zanj. Ko je to, da ležeš na kavč in bereš zgodbo, zaradi katere ne boš nič pametnejši, nič bolj informiran in ki jo boš v trenutku, ko jo boš odložil na polico, že pozabil, nekaj nezaslišanega. Čista potrata našega časa, ko bi vendar lahko delali nadure. Od tod ta krivda. In tudi zato vztrajam pri šund stripih, ker vem, da so moje zatočišče, noremu tempu 21. stoletja nesramno ukradeni čas. Krivda, ki jo počutim po tem, je odmev tega pritiska, užitek, ki ga čutim vmes, me ohranja zdravega in človeškega.

Vabljeni k branju in nakupu – revijo o modi Grazia najdete v vseh trafikah, stane pa samo 1,80 €, torej vam mora ostati tudi še za kak strip. Ali čokolado.

Imaš mnenje?

