Opravičilo

Včeraj sem v objavi o finalu Proznih mnogobojev naredil nedopustno & grozljivo & prav nič smešno napako. Zapisal sem, da jih vodi Boris Gorenc – Pižama, za kar se iz dna svojega ubogega & majhnega & plišastega srca opravičujem košarkarski legendi Borisu Gorencu in košarkarskemu klubu Union Olimpija, kjer je Boris Gorenc začel in končal svojo izjemno kariero. Nikoli ni igral v pižami, to je dejstvo. Podpisal sem tudi izjavo, po kateri tekem košarkarskega kluba Union Olimpija ne bom več obiskoval.

Tole pa je moja kratka izjava za medije in Boštjana Gorenca – Pižamo:

“Zelo obžalujem dogodek, ki se je zgodil na moji spletni strani. Zelo me je sram, da sem se tako obnašal. Ne vem, zakaj sem izgubil nadzor nad sabo. Najprej se opravičujem Boštjanu Gorencu – Pižami, ki ga nisem nameraval užaliti, kaj šele psihično poškodovati, nato založbi in navijačem – zlasti pa mlajšemu občinstvu, ki sem mu bil slab vzgled. Šele po tem, ko sem danes videl objavo, se zavedam, kako veliko neumnost sem naredil. V prihodnje se bom oddaljil od vseh takih objav. Svoje opravičilo skušam končati v tej smeri, kako se nikoli ne smemo obnašati na spletnih dnevnikih. Nisem tak in nočem biti tak. Ne vem, zakaj sem izgubil samonadzor. Zelo se sramujem in se opravičujem otrokom in družini, ki bodo zaradi tega trpeli in čutili posledice. Upam, da bodo ljudje razumeli, da nisem trol in sem tisti, ki ne zna peti in piše po spletu. Naredil bom vse, da se bom opravičil.”

Hvala za razumevanje.

(Fotka z naslovnice via http://www.ilpalio.org)

Imaš mnenje?

