Premierno branje v Fürstovi hiši na Ptuju

Prvič. Jutri se na Ptuju odpre BazArt. Dogodek, ki želi povezati kulturo, umetnost in druženje ter vse ustvarjalne ljudi v lokalnem okolju in širše. Potekal bo v Fürstovi hiši, to je nekdanja policijska postaja, in sicer od jutri do nedelje. Več o projektu in točen program tukaj. Dogajalo se bo marsikaj: pripovedovanje in delavnice za otroke, rolali se bojo filmi (Vinopiri!), koncerti (med drugim bo svoj prvi album predstavljal Grega Korošec), lahko boste izdelali unikatna darila ali jih kupili in še in še.

Drugič. V okviru BazArta bo v soboto ob 18h potekalo tudi literarno branje. Brali bodo: Aljoša Harlamov, Sergej Harlamov, Marko Samec, Sabinca Hvastja, Mateja J. Hočevar, David Bedrač, Aleš Šteger, Petra Bauman, Denis Škofič in drugi.

Tretjič. Sam bom premierno prebral prolog in odlomek prvega poglavja romana v nastajanju. Tukaj več o tem po praznikih. Če pa hočete prej, pa boste morali priti v soboto na Ptuj. (In če pridete, bodite pripravljeni na presenečenje.)

BazFakinArt! Vabljeni!

4 Comments

  1. Nova knjiga? Nov roman? Tisti napovedovan tukaj: “Ampak če se mi bo kako leto, dve uspelo redno pojavljati v določenih revijah in časopisih, pa za nameček še na portalih, spisati čim več pozitivnih kritik knjig pravih založb, bom naslednje leto tudi jaz med nominiranci za kresnika. Knjigo bom pa že napisal.” (https://aljosaharlamov.wordpress.com/2013/02/04/literarizirani-portret-daniela-kehlmanna/ ) Le tako naprej.

    Všeč mi je

    1. 🙂 Kaj čmo … Slovenske literarne scene ni težko skužiti … Razlika med ironijo in resnico je včasih smešno tanka.
      Pravzaprav bo treba citat malo popraviti: “Ampak če se mi bo kako leto, dve uspelo redno pojavljati v določenih revijah in časopisih, pa za nameček še na portalih, spisati čim več pozitivnih kritik knjig pravih založb, bom naslednje leto tudi jaz napisal bestseler in za nameček končal med nominiranci za kresnika. Knjigo bom pa že napisal.”
      Čez praznike objavim še nekaj tega, kar sem že dolgo dolžan, potem pa več tudi o tem projektu.
      Pa seveda hvala za tale komentar, me je ujel povsem nepripravljenega.

      Všeč mi je

    1. Aha, to si ti! 🙂
      Resnično ne vem, naj bom počaščen ali prestrašen. Ne, ne, sem kar počaščen. Najlepša hvala za tako intenzivno spremljanje. Žal, samega sebe res nerad poslušam in gledam; so mi pa tvoji videi vseeno zelo zanimiv projekt, ker mi neverjetno potujijo moje tekste – en tak modernistični eksperiment.

      Všeč mi je

Imaš mnenje?

