Aljoša Harlamov, novi kolumnist revije Grazia

“No, pa se je prodal,” bojo rekli eni. “Zdaj že objavlja poleg nagih bab,” bojo rekli drugi. “Nage babe? Kje?” bojo rekli tretji.

GraziaNova številka modne revije Grazia (avgust 2013), ki je izšla včeraj – izide vsakega 30. v mesecu-; prinaša tudi mojo prvo kolumno zanje. Naslov ima Poletno branje. Napisal sem jo kot nekakšno nadaljevanje oziroma dodatek h kolumni Barbari pred vrati knjižnic: poletno branje proti branju povsod in vedno, ki sem jo sicer spisal za AirBeletrino.

K sodelovanju me je v imenu revije povabila pomočnica urednice in moja kolegica gdč. Barbara Ferčič in od mene pričakujejo zvrhan koš ironije & sarkazma. To znam.

Pa še manjši odlomek iz prve kolumne:

Enako sem prepričan tudi, da ni boljšega načina, kako začutiti utrip življenja nekega neznanega kraja, kjer je človek na dopustu, včasih tudi navade neke povsem druge kulture, tradicije, kot da se ustaviš in si poiščeš kotiček za branje – najbolje nekje v živčnem centru vrveža, a z dovolj prostora, da lahko človek sede in položi knjigo na kolena. Toliko globlje je doživetje, če imaš v rokah literaturo tistega okolja, knjigo lokalnega avtorja, ki je ustvaril podobo tega kraja in ti si zdaj v središču preloma njegovega in tvojega, njegove in tvoje izkušnje, si hkrati domačin, kraj ti je blizu, ponotranjil si ga in (p)osvojil; in si še vedno tujec, si tukaj, v realnem prostoru in času, kot turist, kot nekdo, ki ima datum odhoda že označen na letalski karti.”

Revijo Grazia lahko najdete na vseh trafikah.

Kolumna v Grazii Poletno branje

Avtorica naslovne fotografije je Maja Metličar. Mucku na fotografiji je ime Taček.

Imaš mnenje?

