Dva o enem z Gabrielo Babnik IV

Vsake toliko bova z Gabrielo Babnik prebrala in mimogrede lucidno recenzirala po eno knjigo. Kje? V Delovih Književnih listih. Vabljeni k spremljanju!

Včeraj, 2. julija 2013, sva pisala o mladinskem romanu Vinka Möderndorferja Kot v filmu (Ljubljana: Mladinska knjiga 2013).

Citat iz mojega dela:

Ko sem bil še njihova ciljna publika, nisem maral realističnih mladinskih romanov. Zdelo se mi je, da vsi pripovedujejo isto zgodbo. O nepriljubljenem mulcu, katerega starši so ločeni ali pa se ločujejo. To, da odrasli (pisatelji) očitno mislijo, da so odrasli osišče in horizont mulčevega sveta, se mi je zmerom zdelo višek prezirljivega pokroviteljstva. Če je v vse to zmešana še odkrita propaganda za ta ali drugi vzvišeni cilj, sem zanimanje izgubil toliko prej, saj je potem šlo celo za realizem najslabše sorte – tak idealizirani.

Toda nadaljuje se bolj veselo …

In mimogrede: Čestitke, Gabriela! Za kaj boste izvedeli kmalu … 😉

2 Comments

  1. Res je. Moram vprašati Kolška, koliko je zadovoljen s tem, da je po Aljaževem odhodu angažiral mene; ker se tudi meni zdi, da sva z Gabrielo precej podobnega mnenja in da manjka ena dinamika. Res pa je tudi, da imava včasih čisto drugačen pristop … Mogoče pa to doda kaj?

    Všeč mi je

Imaš mnenje?

