Bob dneva v Večeru

Za časopis Večer sem dan pred praznikom prispeval kratko razmišljanje o tem, kje smo in kam gremo kot država. V članku z naslovom Slovenija 22 let pozneje so zbrali kar nekaj zanimivih razmišljanj različnih mladih in malo manj mladih državljanov (med drugimi tudi moje kolegice in izjemne urednice AirBeletrine Mance G. Renko).

No, citat iz moje “zgodbice” je postal bob dneva:

 

Aljoša Harlamov, pisatelj: “Čeprav delam od jutra do večera, nimam niti dneva delovne dobe ali centa plačanih socialnih prispevkov, nisem kreditno sposoben ali upravičen do dopusta. Prekeriat se od proletariata razlikuje le v tem, da ima poleg minimalne plače minimalne pravice.”

Ponedeljek, 24. junij 2013

 

Pa še povezava do strani, kjer se že nabirajo zelo zabavni komentarji o tem, da bi moralo biti moje delo hobi in da preveč stanem državo:

http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=31&id=2013062405929969

Najbrž je problem tudi v tem, da sem pri citatu zapisan kot “pisatelj”, čeprav sem sam pravzaprav govoril o svojem novinarskem in drugem delu.

 

Pa še nekaj fotk te tiskane izdaje Večera:

 

Slikca na naslovnici je z Večerovih strani.

Imaš mnenje?

